Unanswered topics | Active topics |
New posts | Your posts
| Author | Message |
| Zadok07 | PostPosted: Mon Jun 30, 2008 5:10 pm | |
| Offline | | New to MPUA Forum | Joined: Mon Jun 30, 2008 4:33 pm Posts: 1 | | Hei!
Jeg er en 31 år gammel mann/gutt som leter etter en eller flere wingmen i Oslo. Er forholdsvis nysingel og er litt rusten på sjekkefronten, har lest og sett video av mye PUAteori (The Game, David D, Tyler D. Mystery osv.) men har ikke fått praktisert dette, mye pga. av jeg har hatt dame de siste fire årene.
Søker flere som er inne i dette slik at vi kan pushe hverandre og psyke hverandre opp, og diskutere PUA-stoff. Jeg bidrar gjerne med egne erfaringer, ideer og PUA-materiale jeg har.
|
|
| Top |
|
 |
| Cialdini | PostPosted: Mon Jul 14, 2008 9:50 pm | |
| Offline | | New to MPUA Forum | Joined: Mon Jul 14, 2008 9:30 pm Posts: 2 Location: Oslo | | meldte meg nettopp inn her, men har vært i samme situasjon som deg, bare ike like lenge.. heller flere ganger.
er 23, men har som regel hatt eldre jenter, og kamerater. Siste dama var 27 og hadde tvillinger, haha.
uansett. Det hadde vært fett å vinge med noen,
kansje du har en del livsærfaring og tilføye meg, og kansje jeg kan bidra med å holde ting morsomt og ungdommelig, haha!
Skrik ut
|
|
| Top |
|
 |
| VonRey | PostPosted: Sat Nov 08, 2008 9:06 pm | |
| Offline | | New to MPUA Forum | Joined: Sat Nov 08, 2008 8:56 pm Posts: 2 | | Neimen, er dere her og? Wonderboy på Pua-norge...
|
|
| Top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|