Searching for a wing in Oslo, Norway!

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests
Post new topic Reply to topic   Board index » Real Life Gaming » Meet Up & Wing » Europe

Author Message
PostPosted: Mon Jun 30, 2008 5:10 pm 
New to MPUA Forum

Hei!

Jeg er en 31 år gammel mann/gutt som leter etter en eller flere wingmen i Oslo. Er forholdsvis nysingel og er litt rusten på sjekkefronten, har lest og sett video av mye PUAteori (The Game, David D, Tyler D. Mystery osv.) men har ikke fått praktisert dette, mye pga. av jeg har hatt dame de siste fire årene.

Søker flere som er inne i dette slik at vi kan pushe hverandre og psyke hverandre opp, og diskutere PUA-stoff. Jeg bidrar gjerne med egne erfaringer, ideer og PUA-materiale jeg har.

Post subject: Hallå
PostPosted: Mon Jul 14, 2008 9:50 pm 
New to MPUA Forum

meldte meg nettopp inn her, men har vært i samme situasjon som deg, bare ike like lenge.. heller flere ganger.

er 23, men har som regel hatt eldre jenter, og kamerater. Siste dama var 27 og hadde tvillinger, haha.

uansett. Det hadde vært fett å vinge med noen,
kansje du har en del livsærfaring og tilføye meg, og kansje jeg kan bidra med å holde ting morsomt og ungdommelig, haha!

Skrik ut

Post subject:
PostPosted: Sat Nov 08, 2008 9:06 pm 
New to MPUA Forum

Neimen, er dere her og? Wonderboy på Pua-norge...

Post new topic  Reply to topic  [ 3 posts ] 

All times are UTC

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  

Can we be honest?

We want your email address. Let me send you the best seduction techniques ever devised... because they are really good.
close-link