Pick up Artist in Amsterdam

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests
Post new topic Reply to topic   Board index » Real Life Gaming » Meet Up & Wing » Europe

Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sat Oct 06, 2012 1:08 pm 
New to MPUA Forum

AOL: Lijnbaansgracht+14A2
Hey! Ik ben nu twee avonden alleen uitgegaan in Amsterdam (Vrienden die ik heb doen niet aan PUA of ik wil mezelf niet bij hun uitnodigen omdat ik teveel afc ben).

Heb twee keer geopend, ging één keer fout en één keer goed. Gesprek daarna was er nog niet. Heb op de dansvloer bij studio 80 meerdere eye flashes gekregen maar wist niet hoe ik daar mee om moest gaan. Nu weten jullie mijn niveau ongeveer;). Ben gemotiveerd ook trouwens.

Zou t vet vinden om eens met een ervarener iemand uit te gaan? Ik heb genoeg sociale antennes, zie er oké uit en kan aardig dansen, al heb ik nog geen dance game omdat ik überhaupt nog geen game heb (maar als je dance moves wil weten kan ik je misschien wel een paar leren:)).

Post subject: Re: some idea :)
PostPosted: Thu Nov 29, 2012 11:12 pm 
New to MPUA Forum

Hello, my friends from Love Seduction, have in plans to make some big events Europe. They are specially amazing in street game : http://www.youtube.com/watch?v=3oFdmr_xLUg , http://www.youtube.com/watch?v=2wT7_12lR6c&feature=plcp . What do you think in which cities, they should do it? :)

PostPosted: Sun Dec 30, 2012 5:42 pm 
New to MPUA Forum

Still some dutch guys active in the pick up scene? I live close to Leiden, but study in Amsterdam. Just started my game, but kiss-closed yesterday (maybe lucky) but nevermind. My level ain't that high, but I really want to learn. So maybe we can meet up with a few guys and share some experiences and usual PUA aspects.

The Edge

PostPosted: Thu Jan 03, 2013 10:47 am 
MPUA Forum Enthusiast

Website: http://www.soundcloud.com/jlarious
Hey ik ben jerry, 17jaar woon ook in amsterdam.
Doe nu bijna alleen maar daygame, (James Marshall als voorbeeld).
Maar ook doe ik nightgame stealth attraction, wat ook goed werkt.
Als ik jou was zou ik me op Puawingman forum aanmelden.
Zo kom ik steeds aan meet-ups.
Zo kan je ook je eige meet-up starten, en ontmoet je de nederlandse pua gemeenschap!

Laterss

~Salvador Dali

PostPosted: Mon Jul 08, 2013 7:31 pm 
New to MPUA Forum

Website: http://www.datingdoctors.nl/english/
Ja, in ieder geval is er 28 september weer een meeting in Amsterdam denk ik via Dutch Attraction het grootste pick up artist forum Nederland.

PostPosted: Fri Aug 02, 2013 2:07 pm 
New to MPUA Forum

Hoi Nederlandse pua's. Ik ben me een beetje aan het oriënteren op gebied van pu. Vooral denk ik om mijn leven wat leuker te maken :). Ik vroeg mij af of er wat actieve pua's zijn die mij het een en ander uit kunnen leggen, beetje demonstreren en dan savonds de stad in te gaan.

Tim

PostPosted: Wed Aug 28, 2013 2:13 pm 
New to MPUA Forum

Quote:
Hoi Nederlandse pua's. Ik ben me een beetje aan het oriënteren op gebied van pu. Vooral denk ik om mijn leven wat leuker te maken :). Ik vroeg mij af of er wat actieve pua's zijn die mij het een en ander uit kunnen leggen, beetje demonstreren en dan savonds de stad in te gaan.

Tim

Hoi,

Ik ben een serieuze student, 25jaar, niet slecht in game en ben pua contacten aan het verzamelen in Amsterdam. Momenteel heb ik het druk en de kans is groot dat het een tijdje duurt voordat ik contact opneem.
Zou ik jouw mail adres kunnen hebben?

mail maar naar gumarsi90 (at) gmail

Groeten,
Gulio

ps jouw mail adres komt in een mailinglist te staan en meerdere mensen uit Amsterdam zullen deze kunnen zien

PostPosted: Thu Sep 05, 2013 9:18 pm 
MPUA Forum Enthusiast

Beste Amsterdammers, Rotterdammers, etc. etc.

Ik woon zelf in Rotterdam en wil graag met andere PUA Rotterdam onveilig maken.
Zelf heb ik een beetje hier ervaring mee, graag wil ik op avontuur gaan met andere PU Artiesten.

Interesse?

PM me.

PostPosted: Mon Oct 28, 2013 11:14 pm 
New to MPUA Forum

Toevallig mensen die geintresseerd zijn in het versieren van vrouwen, maar misschien nog wel handiger; weten hoe je mensen en daarmee dus ook jongens kan beïnvloeden zodat je nog beter meisjes kan versieren...

Dit is namelijk hetgene wat ik al jaren aan het ontwikkelen ben en wat zeker z'n vruchten afwerpt, omdat je als "dominante" man met veel meer weg komt.

Ik zoek naar mensen in de regio van amsterdam-Almere.

PostPosted: Sun Nov 03, 2013 9:07 pm 
New to MPUA Forum

Ha gasten,

Ben in Amsterdam vanaf nu (3 november) tot en met 23 december 2013.

Ik ben nu al zo'n 2 jaar zeer actief bezig over de hele wereld, en zoek mensen die een goede skillset hebben en minimaal kunnen closen.
Op vrijdag/ zaterdag doe ik night game, zondag overdag daygame.

Als jij dit bent, en je vooruitgang wil boeken, laat het me weten.

PM als je geintreseerd bent!

Yogi B.

------------------------------

Looking for a wing for day/ nightgame. You must have a decent skillset. PM me if you want to grow your skills

Post new topic  Reply to topic  [ 40 posts ] 

All times are UTC

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  

Can we be honest?

We want your email address. Let me send you the best seduction techniques ever devised... because they are really good.
close-link