FREE BOOTCAMP: Amsterdam! =)

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests
Post new topic Reply to topic   Board index » Real Life Gaming » Meet Up & Wing » Europe

Author Message
PostPosted: Mon Sep 17, 2012 7:14 pm 
New to MPUA Forum

This post is also posted on the "PUA Lairs" part of the site but I thought I'd copy it over because it's also relevant for this part of the forum.

Even kort voorstellen:

Mijn naam is Jesse. Sommige van jullie zullen mij al kennen, maar voor de mensen die mij nog niet kennen, aangenaam! =)
Ik ben rond de 4 / 5 jaar nu bijzonder veel bezig geweest met alles wat met 'the art of pick up' te maken heeft.
De reis die ik zelf heb doorgemaakt gedurende deze tijd is onbeschrijfelijk, maar het heeft ervoor gezorgd wie ik vandaag de dag ben, wat mijn ambities zijn en hoe ik mijn leven invul.

Maar naast het ontwikkelen van mezelf haal ik een groot genoegen uit het spreken en uitleggen van de theorie achter pick up.
Dus na jaren theorie bestuderen, observeren, uitproberen en construeren vond ik het tijd om wat terug te geven aan de community.

Een free bootcamp?

Ja! Mijn passie en liefde voor het delen en uitleggen van de theorie in hetgeen dat wij pick up noemen is groot. Dus een bootcamp leek mij het perfecte middel om dit waar te maken.

Hoe 'goed' moet mijn game zijn om mee te doen?

Of je nu net begint, of al jaren bezig bent, ik weet zeker dat ik je iets kan bieden. Wees dus niet bang en zorg ervoor dat je erbij bent!

Wat en wanneer?

We zullen de zaterdag middag vullen met theorie. Kort kennismaken met de groep, zodat ik weet wat het niveau ongeveer is en jullie met wie jullie die avond op stap gaan!
Want na een middag theorie en gepraat duiken we die avond de stad in om te werken aan onze stickypoints.
Naast een gezellige avond zal ik hierin ook de rol als observant nemen en kan je de gehele avond naar me toe komen voor real time tips en tricks!

Zaterdag middag 6 oktober staat de eerste bootcamp gepland.

Ik begrijp dat het aardig kort dag is, maar ook voor mij is het even aanvoelen hoe erg dit aanslaat.
Mocht het een succesvolle dag zijn, kunnen jullie meer van deze dagen verwachten!

Ik wil mee wat moet ik doen?

Stuur mij alsjeblieft een PM met daarin wat je ongeveer verwacht van deze dag en vanaf hoe laat je beschikbaar bent in Amsterdam.
That's it!

Laten we er met z'n allen voor zorgen dat dit een mooie dag wordt, en laten we het niveau van pick up in Nederland naar een hoger level tillen!

~Phate

EDIT:
Omdat de aanmeldingen voor dit evenement meer waren dan verwacht heb ik besloten het 2 weken op te schuiven.
Dit geeft jullie als members meer tijd om te plannen, maar ook mij om alles tot in de puntjes te verzorgen voor een geweldige dag =)

Post new topic  Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  

Can we be honest?

We want your email address. Let me send you the best seduction techniques ever devised... because they are really good.
close-link