Jul 31, 2010
De datum waarop ik deze thread startte.
Nu bijna 2 jaar later ben ik terug. Nog steeds verbaasd (maar vooral blij) over het feit dat deze thread nog steeds (matig?) actief is.
Dit geeft aan dat dit niet alleen in het buitenland leeft, maar ook steeds interessanter wordt in Nederland om je bezig te houden met deze stof.
Ik ben zelf nu 3 en een half, bijna 4 jaar actief bezig met 'the art of pick-up' en de reis die ik heb gemaakt is onbeschrijfelijk.
Na deze relatief lange tijd durf ik te zeggen dat ik alle ins en outs weet van de game.
En na al die jaren ben ik nog steeds super enthousiast en zou ik eigenlijk niks liever willen dan alle informatie en kennis die in mijn hoofd zit, over te dragen aan iedereen die het interessant vind.
Ik zie kennis overdragen als een uitdaging, iedereen heeft een andere manier van kennis tot zich nemen, er is geen '1 size fitts all'.
En dat vind ik juist zo leuk. Het proberen zo goed en helder mogelijk de ideeën, gedachten en emoties over te dragen op iemand anders.
En dat heeft me besloten weer terug te keren naar deze thread en te posten.
Ik ben benieuwd wie geïnteresseerd is
Mocht er veel interesse zijn zit ik er misschien over te denken om een volledige middag in Amsterdam te organiseren met aansluitend een avond uit.
Het lijkt me een eer om mensen van elk niveau, te helpen waar ik kan om nog beter te worden.
Groetjes,
~Phate