Pick up Swedish Girls

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest
Post new topic Reply to topic   Board index » Real Life Gaming » Meet Up & Wing » Europe

Author Message
 Post subject: Pick up Swedish Girls
PostPosted: Tue Dec 17, 2013 9:59 am 
New to MPUA Forum

Hey Guys!

Im new to this forum, but I live in Stockholm and have been into pick up for a couple of years! Im looking for some guys to go out with, I have plenty of friends within the nightclub scene but Im now looking for some guys that know the art of seduction well and that can have a great time with me!

PM me if youre interested!

PostPosted: Sat Jan 18, 2014 8:45 pm 
New to MPUA Forum

Hej! Jag bor också i Stockholm och är 20 år. Jag har inte alls den erfarenheten som du har, har haft förhållande, är hyfsad på krogen, har läst både the Game och Revelation , kan mkt teori min inte så mkt erfarenhet alltså. Däremot har jag andra ganska bra egenskaper som jag tror kan ligga i god grund för att bli duktig. Jag jobbar tex som säljare så jag kan ha en bra konversation med vem som helst. Jag har nu bestämt mig att jag endast ska ägna detta år till TG, jag kommer alltså det som krävs för att bli sjukt jäva duktig på raggning.

Skulle vara otroligt tacksam ifall jag kunde hänga med ditt gäng en kväll och lära mig lite, skulle t.om. kunna betala för det :D

Mvh Felix

PostPosted: Fri Jan 24, 2014 2:21 am 
New to MPUA Forum

Jag började precis som dig med läsa en jävla mängd material bland annat då Mystery Method. Visst det gick väl helt okej, men efter ett tag så insåg jag att det jag egentligen gjorde var att läsa från ett papper. Rutinerna blev för det först urusla eftersom de inte var anpassade för mig. det kunde nog varenda tjej också se.

I sommras hamnade jag i en rejäl formsvacka. Tror inte att jag ens lyckades med ett strul på 4 MÅNADER!!
Det gick så långt att jag började tvivla om jag någonsin skulle få ha sex igen. Ingen bra känsla!
Först då kunde jag på allvar inse vad felet var. Användandet av andras rutiner hade gjort mig osäker på min egen förmåga. Det blir sjukligt jävla fel när man använder rutiner och ett game i helhet som inte kommer från en själv.

Spara tid genom som att bygga upp din egen självkänsla/självförtroende och utveckla ditt kroppsspråk.
Det är de två viktigaste grundstenarna utan dem blir det extremt svårt att haffa några brudar alls.
Var inte rädd för att misslyckas- det är genom misstagen man lär sig bäst.

Jag har utvecklas nå grymt under senaste halvåret genom att jobba med grunderna.
Kör hårt och lycka till!

Post new topic  Reply to topic  [ 3 posts ] 

All times are UTC

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  

Can we be honest?

We want your email address. Let me send you the best seduction techniques ever devised... because they are really good.
close-link