Stockholm

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest
Post new topic Reply to topic   Board index » Real Life Gaming » Meet Up & Wing » Europe

Author Message
 Post subject: Re: Stockholm
PostPosted: Sun Jun 09, 2013 10:16 pm 
New to MPUA Forum

Quote:
Jag tycker att de är en otroligt bra ide att vi alla Stockholm sargers träffas för att se om vi har bra brother hood chemistry.Det inget att stressa sig över så får vi reda på vilka som verkligen vill något med det hela
Mitt nr e 072 8399 396

Leon
Let's meet! Check your cell!

/Mike Bata

PostPosted: Sat Jul 20, 2013 9:07 pm 
New to MPUA Forum

Hey all

I'm coming to Stockholm for a week, would like to meet some local players, do some street and night PU
Anybody up for it?
Also, what are the best places to go?

Cheers

PostPosted: Fri Aug 09, 2013 10:50 am 
New to MPUA Forum

Guys don't miss out on this live Day Game Mastery bootcamp this weekend with Day Game Training here in Stockholm!!! It starts tonight at 8pm at the Micro Hotel, Tegnerlunden 8. call me on my cell at 0727706781

PostPosted: Sun Aug 25, 2013 11:29 am 
New to MPUA Forum

planning to go to Stockholm in September .. any recommendations from puas who have been or from local guys for hotels to stay at / apartments to rent?

cheers!

PostPosted: Fri Sep 13, 2013 10:45 pm 
New to MPUA Forum

Det verkar som att det var ett tag sen sist någon var inne i denna tråd så tänkte liva upp den lite!

Jag är ute efter att efter att hitta någon/några personer som vill sarga och har samma mål som mig, där vi kan tagga, pusha och stötta varandra att bli bättre.

Jag har inga problem att prata med tjejer, men det är alltid roligare ifall man omger sig med personer som vill samma som en själv och vill bli ännu bättre på detta!

Så hör gärna av er! :)

PostPosted: Sat Sep 28, 2013 7:17 pm 
New to MPUA Forum

Tjena, letar efter nya dudes som kan hjälpa till att winga och tvinga mig göra skit som jag inte skulle "vilja" göra med mina vanliga polare, någon som verkligen pushar mig mot mina mål. Gör såklart detsamma för dig!

Är 20 så ni har en liten aning om vilka klubbar och krogar jag kan gå på, hör gärna av er!

PostPosted: Tue Oct 08, 2013 7:39 pm 
New to MPUA Forum

hej, jag letar också efter folk som är intresserade av pick up och att gå ut och pusha varandra och bli bättre.
skicka iväg pm lr skriv här de som har samma intresse.

ja e 24 år, är inte så erfaren med cold approach men tycker framför allt att det är kul :)
jag vill även lära mig "day game"

PostPosted: Tue Oct 08, 2013 7:50 pm 
New to MPUA Forum

Tjenare alla, är 20 bast och jävligt taggad på att dra ut o daygamea, skulle vara jävligt kul och hänga med någon som vill pusha lite på gränserna o växa! Hör av er på 072-0022945

PostPosted: Tue Oct 15, 2013 9:28 pm 
MPUA Forum Enthusiast

On exchange in Stockholm, looking to meet up and wing. There are alot of good looking girls in this city, just gotta find a wing with some drive. If that's you, hit my cell +46 70-005 83 37

Let's roll.

“Change does not roll in on the wheels of inevitability, but comes through continuous struggle. And so we must straighten our backs and work for our freedom. A man can't ride you unless your back is bent.”

PostPosted: Thu Nov 07, 2013 5:34 pm 
New to MPUA Forum

Hey! Just so everyone knows:

We're 25 guys who go out regularily (every weekend and some weekdays) in Stockholm and the Uppsala region to meet girls and most importantly, to have fun. Our next big meet-up will be on Saturday in Stockholm, I expect around 10-15 of us to be there. The weekend after that (16-17 November) we'll go out in Uppsala.

We have a Facebook group (secret of course) and anyone who feels motivated is welcome to be a part of it. It is a good group to find wingmen and participate in our meet-ups. If you want to be a member, or just need more information, send an email to uppsala-at-gmx-dot-com.

PostPosted: Wed Jan 15, 2014 7:01 pm 
New to MPUA Forum

Since I posted here we have had a lot more guys in the group, currently we are fifty. We now have people in other cities such as Västerås and Örebro. This weekend we'll be going out in both Stockholm and Uppsala, send me an e-mail to uppsala (at) gmx (dot) com if you want to join.

PostPosted: Sat Jan 18, 2014 8:54 pm 
New to MPUA Forum

Jag sargar gärna med någon/några som känner sig lika taggad som jag! Är 19 och jobbar som säljare. Kan ganska mkt teori men har lite praktisk erfarenhet. Har därför bestämt mig nu för att gå ut flera dar i veckan för att bli grym på det här

Post subject: Re:
PostPosted: Sat Jan 18, 2014 9:00 pm 
New to MPUA Forum

Hej! Är 19, är väldigt social, har läst TG och revelation men har gått ut för lite och är trött på de här med förhållande.

vill du sarga når du mig på 0762171145

PostPosted: Thu Mar 20, 2014 10:20 pm 
New to MPUA Forum

Hej everybody
I'll be this weekend in Stockholm and I'm looking for a wingman on saturday evening. I'm looking for someone who nows where to go to because I don't know the clubbing scene here. At least some advise would be perfect for me. What are your favourite places? My current swedish number is +46 73 142 90 92, leave me a message if you're interested
I'm a swiss guy, 20 years old and I'm currently visiting a friend here.

PostPosted: Sun May 04, 2014 2:49 pm 
New to MPUA Forum

I am ready to sarge... I am 29 years old guy studying a master degree in Stockholm, I am from Mexico. My life is good, some or my friends even when they are nice according to girls they are kind of shy and usually not good team to pick up girls. I am up for cold approach and night game also.

Post new topic  Reply to topic  [ 52 posts ] 

All times are UTC

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  

Can we be honest?

We want your email address. Let me send you the best seduction techniques ever devised... because they are really good.
close-link