Wingman, delad lägenhetshyra, Stockholm

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests
Post new topic Reply to topic   Board index » Real Life Gaming » Meet Up & Wing » Europe

Author Message
PostPosted: Tue Aug 25, 2015 2:24 pm 
New to MPUA Forum

Hej!
Jag har hållit på med "game" 2 år ungefär och knäckte koden i somras. Jag är bra men har en lång resa kvar.
Söker en skör en skön wingman att dela en lägenhet med som vi hyr tillsammans i centrala Stockholm.

Jag jobbar 75 % och resten av tiden då jag inte tränar, äter god mat, eller håller på med musik är tanken att du och jag ska dra hem härliga tjejer till lägenheten från krogen och utvecklas tillsammans. Viktigt är att jag inte är en hysterisk gamer längre utan jag prioriterar att ha kul väldigt högt under resans gång. Som Todd från RSD brukar säga ”The best pickupp doesn´t look like pickup” ;)

Jag är väldigt, väldigt utåtriktad, snackar ganska mycket och söker någon som är likadan. Fast man har ju egentligen ingen aning om vem man klickar med innan man träffas så lättas är väl att om du tycker detta låter intressant, smsa mig på 0762171145 så går vi ut och tar en öl.

Ang. lägenheten siktar jag in mig på en med centralt läge för max ett totalbelopp på 13000/mån varav vi delar på.

Hörs!

Post new topic  Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  

Can we be honest?

We want your email address. Let me send you the best seduction techniques ever devised... because they are really good.
close-link