Unanswered topics | Active topics |
New posts | Your posts
| Author | Message |
| Mike Bata | PostPosted: Sat Jun 08, 2013 7:30 pm | |
| Offline | | New to MPUA Forum | Joined: Thu Nov 22, 2012 12:29 am Posts: 4 | | Hej!
Jag är en grabb som har sommaruppehåll från studierna och vill ragga upp tjejer konstant under sommarlovet. Jag har hållit på tidigare med det här, både i grupp och själv. Jag började förra veckan själv ute i stan men upptäckte att jag är lite ringrostig ( jag får hennes uppmärksamhet, vi har en trevlig konversation och jag ser att hon gillar mig men jag når inte fram till mål).
För ett par år sedan var vi flera killar som höll på med det här men samarbetet gick inte bra pga. de flesta hade förvandlats till självupptagna våp (pga.higher value syndromet) och de övriga hade hittat sämsta typ av flickvän som även är fula! De nöjde sig med vadsomhelst! Det gör inte jag.
Men varför vill jag ragga med wingmen? Eftersom när man har en kamrat som bara säger det bästa om dig så vill alla tjejer veta mer om den killen, och när också den killen snackar bra om wingen så kommer båda två få napp. Det är en win win situation. Föreställ er hur det är när tjejer allmänt vänder sin uppmärksamhet till killar som berömmer varandra för att vara bra (utan påverkan av alkohol btw). Tjejer gillar sånt! Dessutom kan wingen fungera som stöd om det går dåligt eller bättre.Rädda situationen.
Nu låter som om jag är värsta experten men det är jag inte. Jag har inte hållit på med det här ett bra tag men vill börja om igen. Och jag vill bli världsbäst.
Om det är nån där ute som känner samma sak som jag om att bli bäst på att ragga upp tjejer så lägg upp en post.
|
|
| Top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|